NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jak si objednat zájezd?

Úplně jednoduše, na hlavní stránce stačí vyplnit jednoduchou tabulku dle vašich kritérií. Abychom se co nejvíce strefili do vašich požadavků, upřesněte i kolonky se stravou, typem hotelu. V dolní části tabulky se vám zobrazí počet nalezených zájezdů a na hl.stránce se tyto nabídky zobrazí kompletně s popisem, fotkami, cenami.

V případě, že hledáte konkrétní hotel nebo destinaci využijte kolonku TEXT pod tabulkou.

Po rozkliknutí daného zájezdu se vám otevře nabídka termínů, klikněte prosím na vámi zvoleny termín. V pravé části si můžete cenu přepočítat v tabulce KALKULACE. Poté už jen vyplníte formulář REZERAVCE a objednávku odešlete.

Po odeslání objednávky ověřujeme volná místa a zájezd vám rezervujeme. Poté se snažíme vás co nejdříve kontaktovat, nejčastěji telefonicky, abychom se s vámi domluvili na zaslání dalších potřebných dokumentů (cestovní smlouva k zájezdu, všeobecné podmínky aj.). Tyto dokumenty vám můžeme zaslat emailem, faxem, poštou nebo si je můžete převzít osobně. Každý zájezd vám můžeme rezervovat po dobu několika dnů, v sezóně rezervace mnohem kratší. Vždy vám přesně řekneme termín, do kterého od vás potřebujeme zpět dovyplněnou cestovní smlouvu a úhradu za zájezd. Platba probíhá u standardních zájezdů ve dvou fázích, záloha 50% při podpisu smlouvy a doplatek nejpozději 30 dní před odjezdem na vaši dovolenou. U zájezdů na poslední chvíli je částka splatná ihned 100%. Pro rychlejší vyřízení vaší objednávky prosím uvádějte při platbě jako variabilní symbol číslo , které od nás obdržíte.

Nedodržením termínu plateb se vystavujete stornu zájezdu ze strany pořádající cestovní kanceláře.

Cca týden před odletem obdržíte pokyny k odjezd/odletu na Vaší vysněnou dovolenou..

Odešlete-li objednávku ve večerních hodinách, prosíme o trpělivost, budeme vás kontaktovat následující den. Také vás prosíme o strpení s vyřízením vaší objednávky v sezónních měsících, kdy jsou rezervační systémy všech cestovních kanceláří přetížené. Z časových důvodů vyřizujeme přednostně objednávky Last minute, které mají dřívější odlety.

Prosíme, věnujte vyplňování rezervačního formuláře patřičnou pozornost.. Cestovní agentura NUPI si vyhrazuje právo odmítnout objednávky, které neobsahují žádný kontakt. Věnujte prosím pozornost správnému vyplnění Vaší e-mailové adresy. V případě chybnému nebo neúplnému vyplnění formuláře se vystavujete případnému nedorozumění, což může mít za následek zpomalené vyřízení Vaší objednávky. Taktéž Vás prosíme o důslednost při vyplňování smlouvy o zájezdu, chybí-li na smlouvě podpis, stává se neplatnou!!

Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat, rádi vás navedeme ke správnému vyplnění formulářů.

Jaké výhody CA NUPI nabízí?

Nemusíte obíhat všechny cestovní kanceláře a sbírat katalogy, dlouze v nich listovat a vypisovat si na papír zájezdy, které se vám líbí. Na stránkách https://www.nupi.cz  naleznete aktuální a velmi pestrou nabídku zájezdů od několika desítek českých cestovních kanceláří. Sami si zvolíte požadavky, které jsou pro Vaši dovolenou důležité (destinaci, typ ubytování, dopravu, cenu apod.). Nechybí zde samozřejmě ani nabídka zájezdů na poslední chvíli, "Last Minute" a různé slevy.

Jaký je rozdíl mezi internetovou cestovní agenturou CA NUPI  a běžnými agenturami?

Hlavním rozdílem mezi cestovními agenturami a https://www.nupi.cz , je upřednostňování prodeje zájezdů prostřednictvím Internetu. Pro Vás to znamená mnohonásobně větší nabídku zájezdů koncentrovanou na jednom místě. Na stránkách https://www.nupi.cz vždy naleznete denně aktualizovanou nabídku zájezdů do celého světa. Další výhodou je vyřízení většiny formalit elektronickou poštou, případně telefonickou cestou.

Jak zaplatit zájezd?

Nejsnadnější a nejrychlejší způsob platby je převod z vašeho účtu na náš účet vedený u Poštovní spořitelny, číslo účtu 225023318/0300. Nemáte-li bankovní účet nevadí, platbu můžete složit v hotovosti na přepážce jakékoliv pošty. Jako doklad o platbě Vám postačí výpis z účtu nebo doklad o zaplacení vydaný bankou. CA vystavuje pouze doklad za provedení platby hotovostně v naší kanceláři . Na formě úhrady se s Vámi dohodneme při vyřizování vaší objednávky, kdy od nás dostanete i rezervační číslo, které vám bude sloužit i jako variabilní symbol.

Jak je to s pojištěním zájezdů?

Všechny zájezdy cestovních kanceláří, se kterými spolupracujeme, jsou řádně pojištěné pro případ úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.. Ke každému zakoupenému zájezdu obdržíte kartičku o tomto pojištění.

Jaké cestovní kanceláře CA NUPI nabízí?

Podrobný přehled cestovních kanceláří, se kterými můžete díky nám vycestovat vám na vyžádání rádi sdělíme. Název cestovní kanceláře, která pořádá vámi vybraný zájezd se dozvíte při vyplňování cestovní .smlouvy. CA NUPI pouze zprostředkovává prodej daných zájezdů, cestovní smlouva a všeobecné podmínky včetně storno podmínek se řídí podmínkami pořádající cestovní kanceláře. Máte-li však už nějakou cestovní kancelář oblíbenou z předešlých let, případě chcete-li čerpat její věrnostní program, neváhejte nám sdělit, se kterou cestovní kanceláří by jste rádi vycestovali a my Vám zájezd zařídíme. Nebude-li konkrétní cestovní kancelář v naší nabídce, budeme se snažit i tak vám zájezd zajistit.

Musí se stále cestovat na cestovní pas?

Cestovní pas musí být platný nejméně 6 měsíců od data příjezdu. Pokud je platnost Vašeho pasu kratší než 6 měsíců, doporučujeme Vám zažádat si o pas nový. Předejdete tím případným komplikacím a nepříjemnostem. Do zemí EU lze cestovat na občanský průkaz, ale i zde někdy platí, že pokud nebudete mít u sebe platný cestovní pas, nemusíte být do země puštěni. Rádi vám pasové podmínky do vámi zvolené destinace ověříme. Riziko vycestovat bez platného cestovního pasu si nese každý zákazník sám.

Vaše osobní údaje

Odesláním objednávky souhlasíte se zařazením vašich údajů do interního systému https://www.nupi.cz. Tyto data jsou plně chráněna v souladu s platnými zákony České republiky a budou použita pouze pro naše interní účely. Vaše osobní údaje nebudou poskytnuta žádné jiné agentuře. Součástí našich služeb je i zasílání novinek a zvláštních nabídek (soutěže, slevy, akce…) pro naše zákazníky.

Storno zájezdu

Součástí každé cestovní smlouvy jsou storno poplatky. V případě, že z jakéhokoliv důvodu nebudete moci vycestovat, můžete odstoupit od smlouvy, berte však prosím na zřetel, že čím více se blížíte k datu vycestování, storno poplatky jsou vyšší. Tyto poplatky se vždy řídí podmínkami cestovní kanceláře, která zájezd pořádá. Každý zájezd lze připojistit na STORNO ZÁJEZDU, informace vám rádi poskytneme při sepisování vaší cestovní smlouvy.

Naše CA si za zrušení zájezdu žádné storno podmínky neúčtuje.

Nenašli jste dotaz, který zajímá nejvíce vás? Prosím kontaktujte nás, rádi vám vše zodpovíme.

canupi@seznam.cz